divendres, 29 d’abril del 2011

30 d'abril de 2011

Vaig sentir el soroll colpejant el terra com per trencar-lo; L'embolic de paraules que havien turmentat als meus pensaments. Vaig escoltar entre les meves dents desiguals i els meus llavis tremolosos, alguns vocables d’admiració i el tumult de disset moviments de la llengua. Els cavalls de carreres frenètiques domesticats per les lletres.
A peu coix va venir el silenci. Llavors vaig sentir el riure de l’ansietat i la timidesa malignes, els enemics de la conversa, que es va fer ressò a la caverna del meu cap. Gairebé inconscient del meu estat m’hagués agradat començar a escoltar ...
Tot aquest desordre va durar alguns inquietants moments de la seva presència. Amb molta cura, perquè estava intoxicat amb els seus ulls i amb la seva boca, les seves corbes i les seves melodies encantadores que em van mantenir en tot moment en suspens.

2 comentaris:

Seguidors